Jump to content


Photo

slovenske piste


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 26 September 2007 - 12:14 PM

živjo rokovnjački

mene sam zanima, če vi kej hodte na slovenske piste ala raceland al pa mobikrog????

jz sm se zj te dni mau potikala po teh pistah in so mi neizmerno ušeč
raceland je sicer bol za supermoto, ampak se tud z cestakom da, mobikrog je pa mau bol odprt kokr raceland, še zmeri pa ni grobnik hehehe

no evo mau mojih slikc, k sm se lih dobr kolenčkat naučila cool.gif

mobikrog.jpg
raceland2.jpg
raceland.jpg


#2 koko

koko

    Predsednik

  • Admin
  • 11,738 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vrba - Slovenija
  • Interests:plavanje v družbi
  • Spol:desc
  • Motor:Honda

Posted 26 September 2007 - 12:25 PM

Bravo senčica !!!
Lepe slikce!

Če ti kr jest odgovorim v imenu športnega oddelka našega kluba, se pojavljajo predvsem na Grobniku...


#3 prjatu

prjatu

    Nakladač

  • Častni član
  • PipPipPipPipPip
  • 1,545 posts
  • Location:GORIČICA
  • Interests:drgnenje harmonike, mopeda, kombija in maminih živcev
  • Spol:desc

Posted 26 September 2007 - 01:03 PM

MAM SODELAVCA k hod z avto...

menda je vse na hindl hondl....

bomo vidl če bo kaj volje bomo prletel smile.gif

#4 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 26 September 2007 - 01:10 PM

QUOTE(koko @ Wed, 26. September 2007, 13:25:02) View Post
Bravo senčica !!!
Lepe slikce!

Če ti kr jest odgovorim v imenu športnega oddelka našega kluba, se pojavljajo predvsem na Grobniku...


ja sj 12.10. mam namen it na grobnik če mi bo zneslo tole hondico kupt k jo vidš na slikci, tko da še to stestiram, če ne pa nasledn let spomlad, k me res matra tale kolenčkanje, sm čist not padla, sam škoda da šele zj konc sezone.

drgač za res fajn se naučit sta pa mobi pa raceland kr uredu, k pač ne dosegaš vrtoglavih brzin in če že padeš, da ni to pr 200km/h, tko da usakmu priporočam da tapru obišče eno izmed teh dveh pist pol pa šele grobnik

koko se strinjaš?

pa še mau slikc

raceland5.jpg
raceland4.jpg

#5 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 26 September 2007 - 01:11 PM

QUOTE(prjatu @ Wed, 26. September 2007, 14:03:48) View Post
MAM SODELAVCA k hod z avto...

menda je vse na hindl hondl....

bomo vidl če bo kaj volje bomo prletel smile.gif


a to za mobikrog mislš an, k raceland je uštiman, mobikrog je pa sam še pista, noben ne skrbi več zano razn lokalni motoristi, tko da je je prou škoda

#6 prjatu

prjatu

    Nakladač

  • Častni član
  • PipPipPipPipPip
  • 1,545 posts
  • Location:GORIČICA
  • Interests:drgnenje harmonike, mopeda, kombija in maminih živcev
  • Spol:desc

Posted 26 September 2007 - 01:25 PM

MOBIKROG je kupu nato ...menda...


#7 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 26 September 2007 - 01:30 PM

QUOTE(prjatu @ Wed, 26. September 2007, 14:25:25) View Post
MOBIKROG je kupu nato ...menda...


aja nism vedla, ke pa si te info dobu?

#8 prjatu

prjatu

    Nakladač

  • Častni član
  • PipPipPipPipPip
  • 1,545 posts
  • Location:GORIČICA
  • Interests:drgnenje harmonike, mopeda, kombija in maminih živcev
  • Spol:desc

Posted 26 September 2007 - 02:30 PM

sodelavc je iz novga mesta.... pa tko pravjo... zdk če je to... za 100 %pa ne vem..

#9 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 26 September 2007 - 02:51 PM

QUOTE(prjatu @ Wed, 26. September 2007, 15:30:25) View Post
sodelavc je iz novga mesta.... pa tko pravjo... zdk če je to... za 100 %pa ne vem..


aja hm, pa kej veš je to dobr al slab???

#10 prjatu

prjatu

    Nakladač

  • Častni član
  • PipPipPipPipPip
  • 1,545 posts
  • Location:GORIČICA
  • Interests:drgnenje harmonike, mopeda, kombija in maminih živcev
  • Spol:desc

Posted 27 September 2007 - 07:17 AM

ja ne vem... sj tista pista je itak v k.... kratka ozka itd... slovenija potrebuje en dirkaišče...

vsaj takšnega kot je Grobnik.....

tisto kar imamo je skoraj tako kot navadna cesta....

#11 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 27 September 2007 - 08:39 AM

QUOTE(prjatu @ Thu, 27. September 2007, 8:17:36) View Post
ja ne vem... sj tista pista je itak v k.... kratka ozka itd... slovenija potrebuje en dirkaišče...

vsaj takšnega kot je Grobnik.....

tisto kar imamo je skoraj tako kot navadna cesta....


se popolnoma strinjam, res bi blo zakon, če bi kako res orng pisto naredl, pol na cesti sploh ne vem če bi kej še bla. ne sj se hecam itak da bi bla, saj do piste bi se pelala haha

#12 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 29 October 2007 - 01:51 PM

ej a kdo ve ka bo kej na Vranskem? jz sm sicer slišala uradne info. da nj bi biu to sam poligon, neuradno pa sm slišala, da ne bo samo poligon, da je nekam preširoka pista, da bi biu samo poligon? ve kdo kej več?? brow.gif

#13 koko

koko

    Predsednik

  • Admin
  • 11,738 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vrba - Slovenija
  • Interests:plavanje v družbi
  • Spol:desc
  • Motor:Honda

Posted 29 October 2007 - 02:25 PM

QUOTE(tanjuška @ Mon, 29. October 2007, 13:51:08) View Post
ej a kdo ve ka bo kej na Vranskem? jz sm sicer slišala uradne info. da nj bi biu to sam poligon, neuradno pa sm slišala, da ne bo samo poligon, da je nekam preširoka pista, da bi biu samo poligon? ve kdo kej več?? brow.gif


en clanek iz motorevije in nadaljevanje smo pripel ze tukaj

na amzs-ju so imel razpis za nove instruktorje...

jest mislim da bo prvotno zadeva namenjena temu kar pise uradno,
QUOTE
Center na Vranskem bo dolg približno 800 metrov in širok 200 metrov. Kar 6 hektarjev bo asfaltiranih površin. Center bo imel šest različnih postaj za vadbo različnih prometnih situacij, pri čemer so seveda najbolj pomembne drsne plošče, ki simulirajo zanašanje avtomobila in pa deli cestišča prekriti z vodo, ki omogočajo simuliranje splavanja avtomobila. Poseben del centra bo namenjen tudi za vožnjo po terenu. V centru bo omogočena vadba varne vožnje za uporabnike motociklov, avtomobilov, tovornjakov in avtobusov.


seveda se bo dal na kaksen odseku tud kej hitrej pripeljat in pokolenckat, sam dalec od tega da bi bila to pista primerna za kaksno dirko v cestnohitrostnem motociklizmu... Super moto, skuter, karting, minimoto in podobno je pa itak izvedljiv na vecih lokacijah po slo...

sicer pa folk svatsa pise in razmislja, seveda se jim zdi proga siroka, sploh zdej k se ni dokoncano, to kar je sedaj asfalt, ne pomeni da bo kar vse proga, moras upostevat se bankine in ostale utrjene povrsine, ki "nosijo" progo...


po avstrijskem vzoru:


in pri nas v nastajanju:


#14 tanjuška

tanjuška

    Rokovnjač

  • Člani
  • PipPipPip
  • 353 posts
  • Gender:Female
  • Location:Kranjska Gora + Zg. Besnica (Kranj)
  • Interests:mopiji, atv in motorne sanke - jebiga, more se vohat bencin, če ne se ne počutm dobr
  • Spol:bejba
  • Motor:R1

Posted 30 October 2007 - 12:35 PM

aha hvala za informacije, no sicer če sm na racelandu lohk kolenčkala pol bom pomoje tud kle lohk hehe wink.gif sj en rabm 200 al pa 300 vozt, važn da se gre po kolenu innocent.gif

#15 koko

koko

    Predsednik

  • Admin
  • 11,738 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vrba - Slovenija
  • Interests:plavanje v družbi
  • Spol:desc
  • Motor:Honda

Posted 16 January 2008 - 11:18 AM

Motorevija pise:

Od obrisov do poligona

Na Vranskem gre vedno bolj zares!



Že v septembrski Motoreviji smo vam lahko pokazali prve obrise poligona za učenje varne vožnje, ki ga AMZS gradi na Vranskem, le streljaj od avtoceste Ljubljana – Maribor. Zdaj, ko so plasti pod asfaltom že dovolj utrjene, so po natančno predvideni trasi položili asfalt, s čemer je steza za preskušanje, trening in učenje dobila svojo (skoraj) končno podobo. Tako so najbolj groba dela že za nami in lahko nekoliko bolj natančno pogledamo nekatere najpomembnejše elemente in vaje na tem novem, največjem in tehnološko najbolje opremljenem poligonu v državi.


poligon_foto_1.jpg


Na poligonu, ki se razteza prek 16 hektarov velikega zemljišča, je zdaj že mogoče videti 6 osnovnih elemetov poligona. Ti, tako imenovani sklopi, so namenjeni vsak svojemu učnemu programu, ki sledi točno določenim postopkom dela na poligonu, a o tem več kdaj drugič. Proga poligona bo najverjetneje dokončna še letos, a bo treba do otvoritve poligona, ki bo predvidoma v začetku junija prihodnje leto, postoriti in zgraditi še marsikaj, predvsem zgradbo ob poligonu, ki je neobhodna za kakovostno izobraževalno delo na poligonu. Zdaj, ko poligon torej še nastaja, je vsekakor bolj zanimivo pogledati, kaj se bo na poligonu sploh lahko delalo in zakaj.



Prvi sklop



Najpomembnejša vsebina tega dela poligona je, da bo pomagal voznicam in voznikom spoznavati vzroke za zdrs vozila in seveda posledice, ki se pri takih primerih pripetijo. To bo mogoče zaradi posebnega “drsečega” pasu vgrajenega v asfalt na osrednjem delu poligona in zaradi hidravlične plošče, ki je postavljena na začetek tega pasu. Na tem mestu bo mogoče spoznavati različne (kritične) manevre v vožnji; predvsem zavijanje, zaviranje in zaviranje z izogibanjem oviri in podobno, vse to pa bo mogoče preskušati na mokri, drseči ali suhi podlagi, in sicer od hitrosti 50 do 100 kilometrov na uro.


Drugi sklop



Na tem mestu se voznice in vozniki spoznajo z v običajni vožnji pogosto situacijo prekrmarjenja in podkrmarjenja (bežanje prednjega ali zadnjega delala vozila). Tu se ob, na primer, slalomu, zavojih in zaviranju v njih, simulaciji nenadnih menjav voznih pasov in podobno, spoznavajo vzroki in posledice nekaterih manevrov v vožnji, ki ključno vplivajo na varnost v vožnji. Učinki dela zavor, pnevmatik, štirikolesnega pogona, sistemov ABS, ASR in ESC, postanejo na tem mestu “oprijemljivi”, preverljivi in, kar je morda še najbolj pomembno, vsakemu vozniku najbolj jasno predstavljivi.



Tretji sklop



Vsi prej omenjeni elementi vaj in preskusi se na tem mestu zlijejo v enovito vajo. Asfaltna proga je na tem delu namenoma položena v rahlem 9 odstotnem naklonu (spustu), kar ustvari še bolj realnosti podobne razmere. Zavoji, zaviranja, izogibanja oviram z zaviranjem, optimalno zavijanje v ovinek in učenje zaviranja pred ovinkom, se tudi na tem delu opravljajo tako na suhi kot mokri in spolzki podlagi. Fizikalne zakonitosti obnašanja vozila v določenih razmerah se lahko na tej točki najbolj nazorno prepoznajo, hkrati pa se lahko prepoznajo tudi razmere na cestišču, ki do takih posledic pripeljejo.



Četrti sklop



Na tem delu poligona se vsemu naštetemu dodaja še učinek splavanja (aquaplaning), ki je prav tako pogost vzrok za nastanek nesreč. Poseben del cestišča bo namreč omogočal kontrolirano poplavljanje, saj bodo z ustreznimi napravami poljubno dvigovali in spuščali višino vode na cestišču. Lahko tudi le na delu cestišča. Slednje je še posebej pomembno, saj se, predvsem pri vožnji po avtocesti, pogosto zgodi, da le eno ali dve kolesi izgubita stik s podlago.



Peti in šesti sklop



Na koncu naj omenimo še prostor namenjen pomožnim dejavnostim (peti sklop) in prav poseben del poligona za preskuse različnih načinov in tehnik vožnje z vozili na štirikolesni pogon (šesti sklop). Prvi bo v rabi predvsem za začetne vaje motoristov in za različne vaje parkiranja, vzvratne vožnje in podobno, drugi del, imenovan tudi off road, pa bo najbolj “umazan” del poligona. Na tem delu, ki bo namenjen vozilom s pogonom na vsa štiri kolesa, terenskim vozilom, specialnim reševalnim in vojaškim vozilom ter trial, enduro in motokros motorjem, bo mogoče prevoziti del z umetno reko (ki bo višino vode prilagajala želeni zahtevnosti vožnje v ekstremnih razmerah), kameljo grbo (veliki vstopni in izhodni nakloni ter močni bočni nagibi), ovire iz lesa, kamenja in podobno. Preskus zmogljivosti vozila in učenje ter trening pravilne vožnje v zahtevnih terenskih razmerah (klanec bo imel 80 odstotni naklon!) so najboljša ekološka in varnostna oblika takega početja.


Pomemben del poligona pa bo tudi krožna steza, ki bo integrirana v poligon tako, da ne bo motila delovanja ostalih sklopov. Široka bo 10 metrov ter dolga 1.230 metrov. Namenjena je testiranju avtomobilov in pnevmatik ter povezovanju posameznih sklopov. Na njej je mogoče izvajati tudi meritve hrupa vozil ter manever menjave pasu po standardu ISO 3888. Skupna dolžina vseh cest, ki se lahko povežejo v celoto, pa je 2.500 m.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users